جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۲
. کرمانشاه شهر زیبا کرمانشاه چهار فصل … دانشنامه مورد تایید وزارت علوم و دانشگاه رازی کرمانشاه شهر فرهنگ و تمدن

پیام نوروزی آقای دکتر علی جلیلیان سرپرست موسسه آموزش عالی زاگرس

بسمه تعالی

پیام  نوروزی آقای دکتر علی جلیلیان سرپرست موسسه آموزش عالی زاگرس

” بوی جان می آید اینک از نفس های بهار                              دست های پر گل اند این شاخه ها، بهر نثار”

با سلام و درود به اساتید گرانقدر، دانشجویان عزیز و همکاران گرامی، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز سال ۱۳۹۹ و بهار طبیعت را خدمت همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم ودر پرتو الطاف بیکران خدواند سلامتی، بهروزی، طراوت و شادکامی همراه با آرامش و موفقیت برای شما عزیزان آرزومندم.

در سالی که گذشت همه اساتید، مسئولین و کارکنان دانشگاه تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و ارتقاء کیفیت آموزشی به انجام رساندند که در اینجا لازم می دانم از این عزیزان صمیمانه  تشکر و قدردانی کنم اما قطعاً کم و کاستی هایی هم بوده که امیدوارم با همکاری و همدلی همه عزیزانی که بنحوی می توانند در مسیر بهبود خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان عزیز نقشی ایفا نمایند بتوانیم در سال جاری و سالهای آینده بهتر از گذشته باشیم.

همانطور که اطلاع دارید در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، متاسفانه کلاس های آموزشی در نیمسال دوم تعطیل شد که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و با کوشش و تلاش بیشتر اساتید محترم و دانشجویان عزیز، وقفه ایجاد شده جبران گردد. در هر صورت ما منتظر تصمیم دولت و یا وزارت علوم در خصوص چگونگی ادامه روند آموزشی در دانشگاهها خواهیم بود و امیدواریم که هر چه زودتر کلاس های آموزشی برقرار شود و پویایی و جنب و جوش برای کسب علم ودانش در دانشگاهها جاری گردد.

 

بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد

علی جلیلیان

سرپرست و نماینده اعضای هیات موسس موسسه آموزش عالی زاگرس

تمامی حقوق این وب سایت برای موسسه آموزش عالی زاگرس محفوظ است.

Template Design:Dima Group