اطلاعیه شروع ثبت نام و تشکیل پرونده ورودی های بهمن ۱۴۰۲ ( مقطع کاردانی ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته )
- 13 مارس 2024
- اطلاعیه های آموزش
- کد خبر 985
- 786 بازدید
- بدون دیدگاه
سایز متن /
دانشجویان و داوطلبان گرامی
ضمن تبریک قبولی شما در موسسه آموزش عالی زاگرس ، لطفا جهت تکمیل مدارک و ثبت نام نهایی به نکات زیر دقت نمایید:
الف ) با در دست داشتن مدارک زیر از روز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ به ساختمان مرکزی ( شریعتی ) مراجعه نمایید.
ب) ملزومات ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته:
۱ – پرینت تاییدیه قبولی سایت سنجش
۲ – کپی و اصل کارت ملی
۳ – کپی و اصل شناسنامه
۴ – ۶ قطعه عکس ۴*۳
۵ – مدارک تحصیلی : ۵-۱: کپی واصل مدرک دیپلم نظام جدید ۳-۳-۶ ( ۱۳۹۷ و بعد )
۲-۵: دیپلم + پیش دانشگاهی برای دوره سالی – واحدی ( قبل از ۱۳۹۷ )
۳-۵: دیپلم نظام قدیم
۶** – رسید درخواست تاییدیه تحصیلی
۷ – کپی و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان )
۸- مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت علی الحساب شهریه.
۹- پرینت کارنامه سلامت ( دریافت از سامانه سجاد )
مدارک مورد نیاز ثبت نام کاردانی پیوسته:
۱ – تاییدیه قبولی سایت سنجش
۲ – کپی و اصل کارت ملی
۳ – کپی و اصل شناسنامه
۴ – ۶ قطعه عکس ۴*۳
۵ – کپی و اصل مدرک دیپلم
۶ – کپی و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان )
۷-پرینت کارنامه سلامت ( دریافت از سامانه سجاد )
۸- مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت علی الحساب شهریه.
مدارک موردنیازثبت نام کارشناسی ناپیوسته:
۱ – تاییدیه قبولی سایت سنجش
۲ – کپی و اصل کارت ملی
۳ – کپی و اصل شناسنامه
۴ – ۶ قطعه عکس ۴*۳
۵ – کپی واصل مدرک کاردانی
۶ – کپی و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان )
۷-پرینت کارنامه سلامت ( دریافت از سامانه سجاد )
۸- مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت علی الحساب شهریه.
در صورت تمایل و در جهت تسریع امور ثبت نام میتوانید فرم های مورد نیاز را از لیست زیر دریافت نموده و قبل از مراجعه به دانشگاه تکمیل نمایید.
۱- فرم پذیرش
۲- فرم ثبت نام
۴- فرم حراست
آدرس محل ثبت نام : کرمانشاه ، خیابان شریعتی ، بالاتر از سه راه شریعتی ، روبروی بانک ملی موسسه آموزش عالی زاگرس
آدرس اینترنتی ( گوگل مپ ) : https://goo.gl/maps/P9S6Fcgf2xM2
** جهت درخواست صدور تاییدیه تحصیلی به سایت https://emt.medu.ir مراجعه نمایید.