اطلاعیه زمان ثبت نام و تشکیل پرونده ورودی های مهر ۱۴۰۴
- 05 اکتبر 2025
- اطلاعیه های آموزش
- کد خبر 1121
- 936 بازدید
- بدون دیدگاه
سایز متن /
دانشجویان و داوطلبان گرامی
ضمن تبریک به پذیرفته شدگان در موسسه آموزش عالی زاگرس به اطلاع میرساند که برای ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ به ساختمان مرکزی موسسه واقع در خیابان شریعتی بالاتر از سه راه شریعتی روبروی بانک ملی مراجعه نمایید.
نکات تکمیلی:
A: ثبت نام و تشکیل پرونده:
الف ) با در دست داشتن مدارک زیر از روز ۱۵ مهرماه جهت ثبت نام به ساختمان مرکزی ( شریعتی ) مراجعه نمایید.
ب) ملزومات ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته:
۱ – پرینت تاییدیه قبولی سایت سنجش
۲ – کپی و اصل کارت ملی
۳ – کپی و اصل شناسنامه
۴ – ۴ قطعه عکس ۴*۳ جدید
۵ – مدارک تحصیلی : ۵-۱: کپی واصل مدرک دیپلم نظام جدید ۳-۳-۶ ( ۱۳۹۷ و بعد )
۲-۵: دیپلم + پیش دانشگاهی برای دوره سالی – واحدی ( قبل از ۱۳۹۷ )
۳-۵: دیپلم نظام قدیم
۶** – رسید درخواست تاییدیه تحصیلی
۷- ریز نمرات دیپلم
۸ – کپی و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان )
۹- پرینت کارنامه سلامت ( تکمیل در سامانه سجاد و تحویل یک نسخه پرینت شده از آن به دانشگاه )
مدارک مورد نیاز ثبت نام کاردانی پیوسته:
۱ – تاییدیه قبولی سایت سنجش
۲ – کپی و اصل کارت ملی
۳ – کپی و اصل شناسنامه
۴ – ۴ قطعه عکس ۴*۳ جدید
۵ – کپی و اصل مدرک دیپلم
۶-ریز نمرات دیپلم
۷ – کپی و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان )
۸-پرینت کارنامه سلامت ( تکمیل در سامانه سجاد و تحویل یک نسخه پرینت شده از آن به دانشگاه )
مدارک مورد نیاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته:
۱ – تاییدیه قبولی سایت سنجش
۲ – کپی و اصل کارت ملی
۳ – کپی و اصل شناسنامه
۴ – ۴ قطعه عکس ۴*۳ جدید
۵ – کپی واصل مدرک کاردانی
۶- ریز نمرات مقطع کاردانی
۷ – کپی و اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان )
۸-پرینت کارنامه سلامت ( تکمیل در سامانه سجاد و تحویل یک نسخه پرینت شده از آن به دانشگاه )
مدارک مورد نیاز ثبت نام کارشناسی ارشد:
۱- پرینت قبولی
۲ – اصل کارت ملی
۳ – اصل شناسنامه
۴ – ۴ قطعه عکس ۴*۳ جدید
۵ – ارائه اصل مدرک کارشناسی(درصورت دارا بودن مدرک مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه اصل مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد)
۶ – ریز نمرات دوره کارشناسی
۷ – ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان )
B: نحوه پرداخت:
جهت ثبت نام با استفاده از یکی از شرایط زیر نسبت به پرداخت مبلغ علی الحساب شهریه (۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) برای مقاطع کاردانی و کارشناسی و مبلغ علی الحساب شهریه (۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) برای مقطع کارشناسی ارشد اقدام فرمایید.
- همراه داشتن کارت بانکی و مراجعه به واحد شهریه (اتاق ۳۰۵) جهت استفاده از دستگاه کارتخوان
- یا مراجعه به بانک مهر ایران و واریز مبلغ علی الحساب به شماره حساب ۱-۲۹۴۳۳۲۵-۱۶-۵۸۰۷ به نام موسسه آموزش عالی زاگرس و تحویل فیش واریزی به واحد شهریه (اتاق ۳۰۵)
مراجعین محترم پس از ثبت نام قطعی در دانشگاه می توانند جهت دریافت وام شهریه از بانک قرض الحسنه مهر ایران با کارمزد چهاردرصد به مبلغ ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان درخواست خود را به واحد شهریه (اتاق ۳۰۵) تقدیم و معرفی نامه دریافت نمایند.
بدیهی است این وام در حسابی نزد بانک مهر ایران مسدود میگردد و در زمان معین جهت انتخاب واحد دانشجویان آزاد خواهد شد.
لیست مبالغ شهریه مصوب از لینک زیر قابل مشاهده می باشد:
مبلغ شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ موسسه آموزش عالی زاگرس
آدرس محل ثبت نام : کرمانشاه ، خیابان شریعتی ، بالاتر از سه راه شریعتی ، روبروی بانک ملی موسسه آموزش عالی زاگرس
آدرس اینترنتی ( گوگل مپ ) : https://goo.gl/maps/P9S6Fcgf2xM2
** جهت درخواست صدور تاییدیه تحصیلی به سایت https://emt.medu.ir مراجعه نمایید.